Esmanurguzel Anneler merhaba ben kızıma pazartesi günü 6. Ay aşısı yaptırdım ama bacakların da aşının olduğu yerler sert geldi şişme morarma kızarma yok ama elimle dokunduğum zaman sertlikler belli oluyor sabah sağlık ocağına götürmeyi düşünüyorum aklıma takıldı
Ogulcan Esmanurguzel normal canım aşıdan oluyor yarın güzel bi duş aldırıp parmağınızla hafif masaj yaparsınız dağılır şişlik
Emirin_Annesi10 Esmanurguzel aşıdan sonra oluyor içinde tetenoz oldugu için oluyor dedi bize ebe. Sertlik olursada masaj yap geçer dedi. Zamanla dağılıyor sertlik boşuna gitme derim