Arkadaşlar 6 aylık süt ve yumurta alerjisi olan bir bebeğim var son 2 aydır az kilo aldığı için Evolvia RP mama kullanıyoruz meme+mama ile devam ediyorduk ama sütüm artk çok azaldı kızımda emmek istemiyor alerjsi olan ve sadece mamayla beslenen bebisler var mı kilo alımları flan nasıl çok üzülüyorum emzirmek istiyorum ama malesef still tealer hurmalar bulgurlarlar kuru incirler fayda etmiyo artk birde burda anne sütü alan bebeklerin alerjiyi daha çabuk atlattığını duymuştum öyle mi gercekten birde içime bu yük oldu 😔