Masalinannesi21 Kızlar bebegım tam 1 aylık emsırdıkten sonra süt sağma işlemi yapıyorum ama iki memeden çıkan süt 20-30 ml oluyor az mı bu acaba sızlerın kaç ml cıkıyor kaç olması ıdealdır