Figen14 paranoxu çocuk doktoru kızım 40 derece ateşliyken verdi. Ki özellikle çok zor durumda kalmadıkça verme dedi. Neden boş yere çocuğunuzun bünyesine ilaç sokuyorsunuz ki belki ateş bile yapmayacaktı. İlaçlara bir süre sonra bağışıklık kazanırız gereksiz zamanlarda kullanıcağınız fitil bellide en gerekli zamanda işe yaramayacak. Veya çocuğunuz 37 derece ateşle bile savaşmadığı için bağışıklığı düşük olucak lütfen hemşire ebe gibi kişikerden ziyade çocuk doktorunuza danışın.