Kubmes3 Bebeğim 43 günlük sabah 6dan beri en fazla 2 saat uyumuştur onun dışında hep kucağımda yerine koyduğum an ağlıyor çok yoruldum tükendim niye böyle gazı yok altı temiz karnı tok ama uyumuyor banyo yaptırdım ondan sonra bile uyumadı çok bitkin düşüyorum artık sizce ne olabilir lütfen yardım
Yarim_Kilo_Kiyma Kubmes3 Güven duygusu arıyordur canım benim. Allah kolaylık versin size. Masaj yapın birde olmadı..belki rahatlar
Yarim_Kilo_Kiyma Kubmes3 daha çok erken annesi, biraz daha sabır. Biz 6.5 aylığız yeri geliyor bizdede synı oluyor 1 saat öylece kucağımda, babasının omuzunda uyuduğu okuyor. Emzik verebiliyorsanız verin biraz geceleri biraz rahat ederseniz.