Sevgi1 Kızlar bı haftalik bebeğim göğüsleri süt toplamis şiş sis olmuş nasıl geçer yağla masaj yapıyoruz bugün gördük nasıl geccek başka ne zaman geçer
Asafeymeninannesi Sevgi1 yaa lütfen dokunmayın cidden dokundukça çoğalıo bizzat yaşadım. Kayınvalidem zeytinyağıyla ovalayıp durdu ovaladıkça yavrum ağlıodu dokunmayın artık dediğim günden şu yana eski halini aldı. 1-2 haftaya kalmaz düzelir
Sevgi1 Tugba87 valla annem çok kızdı bakmamistir bu çocuğa bu iltihap toplar dedi Mom06 ne zaman geçti
Mom06 Sevgi1 yeğenimin göğsünü sıktılar ovdular iltihap çıksın diye iz kaldı göğsünde 1 2 haftaya geçiyo o ona sıkıntı yapan bişey değil bi zararı yok
Tugba87 Sevgi1 bir iki hafta içerisinde kendi kendine geçiyor hiçbirşey yapma canım eskileri boşver 😜
Mybaby1234 İnstagramda alifuat serpen diye bur hoca var sayfasında bunlonuya degınmıs. Dokunmamak gerekıyır dıyor. Eskiler sıkıyor bosaltmak ıcın yada ovalıyor bunları yapamamk gerekıyormus.
Ozgeasya77 Canım sıkma sakın daha kötü olur.bebek emdiği için senin hormonların bebeğine geçiyor o yüzden şişiyor.benim kayınvalidemde sıkmak istedi ben kesinlikle izn vermedim dokındurmadım zamanla indi şişliği hiç bi şekilde ağrı acı yapmaz o şişlik.Eğer sıkılırsa iltihap kapıp cerrahi müdahale bile gerekebilirmiş.
Nurtenn Sevgi1 benim oğlumdada vardı hatta doktora kontrole götürdüğümüzde gösterdik hiç bişey yapmayın o kendi geçer dedi bi kaç gün sonrada baktığımda kaybolmuştu zaten
NhL Sevgi1 banyo yaptırdkca yavasca maaaj yapabilrsn sonra kendiliginden gecio zaten ama sakın kurcalama yani müdahale etme bi yerde okumustum iltihp yaptırılabilirmiş o zman daha ciddi problemler olabilirms bilgin olsn 🙄