Verem aşısı yeri olabilir mi? Neresi olduğunu yazmamışsın.eger orasıysa hiç telaş yapma, verem asisinin tutma şekli o. Biz de 4,5 ayligiz, yaklaşık 1 aydır sivilce gibi şişiyor. İçi irin dolu oluyor. Sonra kendi kendine patlıyor kabul tutuyor ve yine şişiyor. Ben de bitmesini bekliyorum🙄