Feyzaemine Kızım 3aylik oldu hala ağlıyor arada şiddetli ağlıyor sacili şekilde bugün doktora götürdük idrar enfeksiyonu olabilir dedi idrar tahlili temiz çıktı ama idrar yaparken ağladığını fark ettim acaba sancidan mi
Semaburak Feyzaemine kültür verdiniz mi bizimde tahlil temizdi ama kültürde çıktı enfeksiyonu birde bezini koklayın koku varsa enfeksiyon olabilir
Feyzaemine Semaburak hayır kültür istemedi doktor koku var gibi sanki ama 3aylik evet ama diş eti kaşınıyor 1saattir katıla katıla ağlıyor ne yapicam şaşırdım