Bebeğim 10 aylık olmak üzere. Bugün yazlığa geldik. Keyfi yerindeydi aslında. Hatta kabızlığı var bir süredir ama kakasını falan yaptı rahatladı diye düşünürken. Saat 12 den beri uyumuyor. Uyutmak için emzirmeye çalıştığımda meme ağzına girer girmez hüngür hüngür ağlamaha başlıyor. Ya da uyku reddi mi bu ben anlamadım. Ama ne yapıcam bilmiyorum. Ya emerek ya da emzikle yanıma yatırarak uyutuyordum, emziği de kesinlikle almıyor, ağzına verince hüngür hüngür ağlıyo. Oyun oynarken keyfi yerinde ama tabiki uykusuz oldupu için mızırdanıyo arada. Ev değiştiği içib mi oldu neden oldu bu ben anlamadım gitti. Var mı bu zamanlarda benzer şeyler yaşayan?