Gzd kızlar doğum yapalı 11,5 ay oldu, doğumdan 5,5 ay sonra adet olmaya başladım, 6-7 gün sürüyodu düzensizlik oluyodu ama ilk defa bu ay 15 gündür hala devam eden kanamam var, kanama gibi de değil olması gereken renkte değil, başına böyle bişey gelen oldumu, yoksa bana doktor yolumu görünüyo😔
Pinkbery Gzd valla bende dogumdan 6 ay sonra adet gordum. Baya fazla kanamam vardı sanki biyerimş kesmişler gibi.ama ilk 2 gün öyleydi. gün olarak eskisi gibi oldu. 5gün sonra bitti. Bi doktora danışın tabi 15gün uzun gibi
elifiii Gzd merhaba 15 günü aşan hiçbir kanama normal değildir. Hormonlarınız dengesizleşmiş olabilir ya da kist vb. birşey olabilir. Kanamanızın bitimini beklemeden dr a gidin. emziriyorsanız ilaç vermezler belki bilemiyorum ama..
Didem88 Gzd aynı olay benim de başıma geldi bu ay oğlum 8 aylık . Bu ay koyu renkli yogun pihti gibi bişey geliyor 15 gun oldu .
Gzd @[silindi] @Pinkbery dimi kızlar ya normal değil bu, benimde doğumdan önce hep düzenli doğumdan sonrada bi hafta oynardı ama böyle bişey hiç yaşamadım
MayneymisAltintop 10+ gün kanamalarda doktora muhakkak görünmelisiniz. Kist, miyom vb birşey olabilir. Benm başıma geldi oradan tecrübeliyim
ozi Didem88 doktora giderseniz en azından neyiniz var onu öğrenirsiniz. İhmal etmeyin. Düşükse içinizde parça kalabilir. Yok hani değilse neyiniz var onu bilirsiniz. Geçmiş olsun
Gzd elifiii 🙏🏼 bugün gittim doktora, 2 cmlik bi kist varmış ilaç verdi kanama bitene kadar kullanıcam bakalım 😌