maestro Dnzylmz14 bitek verem aşısında banyo sıkıntı. 4. ay aşılarından sonra yıkayabilirsin dedi benim hemşire.
CesurBey Elfby ay çıkmadı şükür kontrol ediyorum hala en korktuğum şey inşallah çıkmaz siz de çıktı mı 😶