Bebek tarhanasi aldim ama tadı hiç güzel değil sadece suyla yaptim salça koymadım ondan mi acaba diyorum ama alakası yok gibi berbat bi tadı var butu bebek tarhanalari böyle mi acaba oğlum hic yemedi tadına baktım gercekten garip bozuk mu degil mi anlayamadım, değil gibi ama sanki bir şey eksik içinde sizin bebeler bebek tarhanasi yiyor mu yada nasıl pisiriyorsunuz normal tarhana versem olmaz mi kafamda deli sorular 🤔