Yazarhanim21 Merhaba sevgili anneler, Kızım 3 aylık, bugun saglık ocagına gittim kilosunda bir gelişme yok, 3700 mama kabul etmiyor sütüm az kac biberon denedim olmadı reddediyor kaşıkla şırıngayla bile verdim yok sürekli Aglıyor ne yapmam lazım
Ayalayay Yazarhanim21 uykusunda vermeye çalış cnm. Bizde de meme reddi var uyuduktan 10-15 dk sonra sessizce kucağıma alıp biberonla veriyorum
Alpbebek2 Yazarhanim21 Bol bol su iç canım ceviz ye Yemen’e dikkat et en önemlisi pekmezli haside var canım eskiler hep yermiş çok süt yapıyormuş hemen şimdi yap ye inşallah sütün çoğalır bebisi emzirirsin
Bilgosunannesi Yazarhanim21 bizde3aylığız, emmiyor 1500gralması gerekirken 800 gr almış. Ben çok inatlaştım emzirmek için ama kızım almıyor ben de sağıyorum günde 1 kez anne sütü alıyor. Mamayı arttırdık kiloyu toplamak için. Dr da uğraşma daha fazla, ver mamayı dedi. Bilmiyorum tekrar emer mi
Tomy ek qidaya geçin yani mama istemiyosa sütünüzde az,ek qida,yani meyve püresi 3 kaşıkla başlıyoruz normalde siz 2 kaşıkla başlayın,yoğurtu süzün verin gün içinde
Alpbebek2 Yazarhanim21 canım senin bebek doymuyor günlük 9 gram almış ve bu çok az 20 gram alırsa günlük bebek doyuyordur mamayı memene damlatarak iciremezmisin başka yöntem gelmiyor aklıma sen ek gıdaya geçiş yap bence çünkü bebişin doymuyor bestlak damla var onu kullan sen süt yapıyor sütünü artıracak şeyler ye yada en kısa zamanda doktora git o bebeisin için en iyi çözümü sana sunacaktır