Normal doğum yaptım ama makatta çatlak oluştu ve kesi işlemi yapıldı. Kanamam oluyor. Korse aldım doğumun üstünden 2 hafta geçti taktım ama yarım saat geçti benim rahim tarafında ağrı oluştu şiddetlendi çıkardım korseyi. Sonra tuvalete gittiğimde kanamamın çok arttığını görüp korktum. Bir iki gün sonra tekrar eskiye döndüm kanamam var ama az ve ağrım yok. Ama şimdi korseyi taksam tekrar öyle olur diye korkuyorum. Takmasam da geç mi kalmış olurum. Şu kanama tamamen bitince taksam korsenin yine etkisi olur mu