sarisinbayan Oznurdogan ben aldım a 101 e gelmişti hiç oynamadı bazanın altında yatıyor 3 senedir hiç alma derim bence 😂
Minnossareannesi Oznurdogan Ben kesinlikle al derim ya 2 aydan 4 aya kadar falan aşırı kurtarıcı oldu benim için çok ilgisini çekiyordu. Biz bi tane aldık bir de hediye geldi ikisini de çok sevdik. Chicconun oyun halısı ışıklı sesli gerçekten çok güzel, birde e bebekte mantar oyun halısı diye geçen piyanolu halılardan vardı ikisi de çok güzel. Ama chicconunki kızımın aşırı ilgisini çekmişti çok sevdi
fatma_86 Oznurdogan kraftın oyun halısı kullanıyorum cocuğumu oyalıyor..Tabi büyüdükçe oyun matında durma süresi azaldı,sıkılıyor 😒
Miniksavasci Oznurdogan bondigo mun oyun halısını öneririm müzikli kızıma 5 yıl önce aldım 4 aylıktı gerçekten çok kurtarıcı oldu uzanmayı dönmeyi hep onun sayesinde öğrendi rengarenk olunca çok ilgisini çekiyor bebeklerin, şimdi oğlum 4.5 aylık uyanınca emzirrip yatırıyorum ev işlerini yaparken baya oyalıyor
-Ozge16- Fisher Price piyanolu oyun halısı biraz pahalı ama iyiki almışım dedirtiyor her defasında 🙂kesinlikle tavsiye ediyorum bebeğim 4,5 aylık 2.ayından beri halısıyla aşk yaşıyor gözleri parlıyor oyuncaklarını görünce 🤩
MasalMomy Oznurdogan ben ebebekten almıştım kızım 3 aylıktı. 100 tl ye almıştım piyanolu olandan. Çok memnun kaldım ben valla bir oyuncaktan ne bekliyorsanız daha fazlası oldu bizim için 11 aylık kızım hala piyanosu ile oynuyor. Canını çıkarttı her gün oynadı 8 aydır.
Eymenbebeks Oznurdogan fisher price yağmur ormanı üçü bir arada olanı almıştık oğlum çok severek oynuyordu. 8 aylık olduk hala halıyla olmasa bile oyuncaklarıyla oynuyor
Lacivert Oznurdogan bana arkadasım fisher prices eğitici köpekçik oyun halısını almıstı acaşp seviyo ilgisini çekiyo oraya gun içerisinde bırakıp işlerime bakabiliyorum on on bes dakşka😀
Oznurdogan Lacivert bende ilgisini çeksin orada keyifli. Vakit geçirsin istiyorum teşekkür ederim öneri için 😍
Elifatih25 Fisherprice sense delüks. Icinde ışıklı oyuncagı dis kasiyicisi kokulu bulutu hışırtılı rakamlı mini kitabi falan var. Bende baska bir anneden gorup almistim cok memnunum oyuncaklarindan hala vaz gecemiyo 7 aylk oldu en cok orada egleniyo dönmeyi falan bile ustteki oyuncaklara uzanip onlari cekistirerek ogrendi 😍
Elifatih25 Oznurdogan rica ederim. Birde icinde silindir minderi var incelemissinizdir zatende. Onun sayesinde kafasini tutmayi falan ogrendi. Birde halisinin bir kismi kumas bir kismi yün yani duyu bütünleyebilirsiniz o sayede 😍
Asel-pinar Oznurdogan cnım ben bime gelince almıştım . Bebeğimi 2. Buçuk ayından beri koyuyorum ilk başlarda sadece bakıyordu ama 1 buçuk aydır filan baya baya oynuyo 15 dk civarı duruyor. Şuan 4 ay 10 günlük .
Asel-pinar Oznurdogan ayrıca o üsteki asılı olan şeyleri tutup tutup çekiyorur kızım çıkardığı zamanda sevinç çığlığı atıyor 😇