Mavieylul evet göğüs ucum küçüktü tam kavrayamıyordu. Her ne kadar çok emzirme danışmanı emmesi için göğüs ucuna gerek yok dese de, ben almıştım hamileyken. Neyse. Bir denedim onunla çok rahat emiyor çocuk, anne sütü alsın da diye düşünerek bir süre kullandım. Bir buçuk ay falan kullandı galiba sonra diliyle itmeye başladı kendisi. Arada kendi göğsümü de veriyordum alışsın diye, bazen alıyordu bazen almıyordu. Sonunda tamamen bıraktık gitti …