Esrans SeherRonyaMelek merhaba bana da sma önermişti gaz yaptı aşırı ve Hipp kullanmaya başlamıştım emzirdikten sonra 60 cc mama hazırladım 4 aylıkken daha önce 30 hazırlıyordum sütüm kesildi ztn
Eminerd SeherRonyaMelek 4 aylıkken 90 cc veriyordum 4 kere oğluma ben 😊😊 meme mama gidecekseniz yeterli olur meme mama gidiyorduk 5 aya kadar, hep 30cc/1 ölçek az verdik anne sütü alıyor diye 😊
SeherRonyaMelek Minikoalamm gitmedim canım hem kapanmaya denk geldik hemde virüs falan derken götürmemiştim ama keşke gitseymişim
2lokummannesiii SeherRonyaMelek Bilgim yok canım ama mesela meme vermediğin zaman 120 cc kadar verilebilir. Görmüyordum seni Ronya ve Melekle hayat nasıl ? Alıştın mı tamamen😂
SeherRonyaMelek 2lokummannesiii alıştım canım başa gelen çekilir derler :) biraz zor ama idare ediliyor bir şekilde 😂 Sen nasılsın bebiş nasıl 😍
MeteNaz SeherRonyaMelek önce sizi emsin sonra 60 cc ile başlayın. 2 saatte 1. Ama önce kesinlikle meme sonra mama. Asla mamayı önce vermeyin.
mom1236 SeherRonyaMelek 4 aylıkken 90-120 arası içiyordu. Bende o zamanlar kendi sütümden veriyordum meme+mama yani :) 60 sağıp veriyorsam 60 ta mama içiyordu veya 30 ml
ElifTGM SeherRonyaMelek kuzum ben 14. Ayda gökçeye 3 numara sma başladığımda ihtyaca göre veriyordum zaten bebeğin isteğine göre vermeye alışacaksın. Ayda 4 ölçek sabah 4 ölçek öğlen 4 ölçek akşam 4 ölçekte gece veriyordum. sonra zamanla sabah içmeyi bıraktı öğlen 7 ölçek içmrye başladı gece içmeyi kesyi akşam 8 ölçek içmeye başladı. Ama sadece ek gıda ve mamayla besleniyordux sen şimdi meleğe önce anne sütü sonra mama vermelisin. Onuda 2-3 ölçek yaparak sonra 4 ölçek yaparak ne kadar içiyor ne kadar içebiliri deneyeceksin.
2lokummannesiii SeherRonyaMelek Hamza delikanlı olacak hala salla beni diyor😂 sallanma işine son veremiyoruz nasıl alışacak bilmiyorum onunla uğraşıyorum canım işte😂
dios_gokta SeherRonyaMelek sehercıgım kılosuna gore mama hesaplama var google dan araştır bı sma benım oglumda hıc kılo yapmadı aptamil daha iyi kılo yapıyor sağlıkla büyüt❣
SeherRonyaMelek 2lokummannesiii o sallama derdi bende de var 🙈 ronya uykuya çabuk dalıyor ama bazı geceler kalkıp uyumak istemeyince saatlerce sallıyorum 🥲 ağırlaştı bide artık zor oluyo ya şu gece uyanmaları olmasa çok rahat edicem