Mavieylul Kızlar merhaba, bebeğim üstünü değiştirirken, altını değiştirirken, banyo yaparken her şeye ağlıyor. Ne yapabilirim neden böyle yapıyor :(((
GiybetReis Mavieylul bebekler ya açtır ya çok uyksuzdur uyku desteğine ihtiyacı vardır ya da gazı vardır. Başka bi rahatsızlığı yoksa bu yüzden ağlarlar derler. Huzursuzluğunun mutlaka bi nedeni vardır annesi. Genel de bu gaz oluyor. Gaz damlası kullanmayı denediniz mi ?
Elifatih25 Mavieylul Benim bebegimde hep agliyo ama senin bebegin kadarken gazdan aglarmis hep ben anlamamisim emdikten sonra gazini atiyosa rahatladi saniyodum ama bagrsaklari gelismedigi icin huzursuz oluyodu. Gaz damlasi ve probiyotik kullandm cocuk gülebiliyomus onu farkettim. Belki baska sebebi vardr ama ben oyle cozum bulmustm. Suan acken uykusu varken bide bazen benim kucagima gelmek icin agliyo ilgi istediginde.
Teemo07 Mavieylul Günlerimiz yakın, bizde öyleyiz gündüz full aglamakla geçiyor sesi kısıldı cok kötü. Artık aglarken sesi çıkmayacak düzeye geldi.
Bareyi Benim de bebeğim 2 aylık aç mı alerjisi mi var gaz mı neden ağlıyor bilmiyorum tam artık doktora gidelim diyoruz o gün hiç ağlamıyor gayet normal oluyor herşey şaşırdım . Gündüz uyumaları nasıl anneler dertleşelim hadi
Teemo07 Bareyi Gündüz uykusu 3 gündür yok denecek kadar az. Derin uyku hiç yok. 15 dk 20 dk falan. Geri kalanı ağlama. Bugun dısarı cıkardım Bi 3 saat kadar uyudu kucakta. Eve dönünce yine aynı.. Şimdi sızdı kaldı
Mavieylul Bareyi alerjiden de mi ağlıyorlarmış? Hiç bilmiyorum var mu yok mu. Gündüz kucakta uyuyor yatağa koyunca başlıyor ağlamaya tekrar
Mavieylul GiybetReis sab simblex ve biogaia kullanıyoruz rezene kimyonda içiyorum ne yapacam bilmiyorum artık her şeyde ağlıyor
Ecoo Mavieylul Mavieylul benim oglum da cok kücükken bas bas bagiriordu altini alirken bu sefer ufo altinda almaya basladim öyle alisdi üzerini giydirmemide hala sevmior valla taksit taksit giydiriyorum bazen.. Banyo desen bi cok. Bebek sevmiormus malesef benimki cok sevior cünkü ben cok deli deli hareketler yapiorum komigine gidior valla zor..
Teemo07 Papatya03 banyodan sonra da direniyor ya. Dün aksam 8mde banyo yaptırdık. Saat 10 du uyuduğunda.