Kızlar dün sezeryan oldum ve gaz çıkaramıyorum daha doğrusu sabah hastanedeyken bir kaç kez rahatladım ama sonra eve geldim görümce lerim filan geldi gaz geliyordu ama çıkaramıyordum kalabalık diye şuan karnım patlayacak gibi ağrıyor 😥 nolur ne yesem ne içsem fayda eder acaba