Minikpatatesinannesii Kızlar bebeğim 6 aylık emziyorum hemde mama yiyor ek gıdada alıyor saç boyatmada sorun olur mu emziyorum die
Astadavistabeybi Minikpatatesinannesii bende merak ediyorum organikle boyayın diyorlar ama güvenemiyorum ya boyasak ne olur ki
prenses10 Benim bebepim 2 aylık doktorum izin veriyor boyamay. Sadece bebekle aynı ortamda bulunma yıkayana kadar falan dedi
Astadavistabeybi BalarisiYusra bende loreal almıştım ama hemen yıkadım zararlıydı unuttum dedim kendi kendime 😅
Aydanyirtici Astadavistabeybi ben boyattim ombre yaptırdım hiçbiri organik degildi korkmayın dr da birsey olmaz dedi bana
BalarisiYusra Astadavistabeybi 45 dk bekledim valla tutması içim zaten saçımda boya vardı sarı uzayınca çirkin durdu bende saçımla aynı renge boyadım kapatsın diye😂
Astadavistabeybi BalarisiYusra ay benim kızıl o daha beter ama deneyeceğim 😍😂sayenizde saçlarım biraz düzelsin
Deletedmom_29 Minikpatatesinannesii Ben de boyatacaktım ama takip ettiğim bir çocuk doktoru boyanmaması gerektiğini söylediği için vazgeçtim