Uykusuzzz Yalnizca şeker değil içerisinde karbonhidrat barındıran besinler de tüketimini azaltmalı ancak dengeli olmalı. Birden şekerinin düşmesi de tehlikeli olur. Örneğin pirinç, makarna, patates, kizartmalar, ekmek, meyvelerin birçoğu.. Şekeri yükseltir.
Buna da diyetisyen eşliğinde bir liste hazırlanmalıdır.
Esasinda iyi bir dahiliye hekimi bulursanız, onlar da liste veriyor..
Gecmis olsun