Mom042 6 aylık civarlarında benim bebeğim de elinden bisey alınca ya da elindekini düşürünce o şekilde kasiliyordu. Sinirlendiği için de öyle yapıyor bebekler. Bir de uyurken sıçrama bebeklik döneminde sık oluyor o yüzden endişe etmeyin içinizi ferah tutun. Inşallah önemli bisey yoktur.