yasam-arya-mom Selam anneler . Kızım 3 aylık ne zaman elini tutsam elimden güç alıp kalkmaya ,oturmaya, ayakta durmaya çalışıyor . Hatta çalışıyor demeyeyim baya kalkıyor . Normal mi 😂😂
elifhanimm yasam-arya-mom benim bebemde öyleydi sürekli ıkınıyordu kalkmaya çalışırken.. bizde oturmasın diye dik tutuyorduk sonra allahtan yavaş yavaş oturtmaya başladıkta rahat yğzü gördük 😁
Ultraslan40 yasam-arya-mom benim bebeğim de öyleydi elinden tuttuğumuz gibi barfiks çeker gibi kendini kaldırırdı.😂
DenizEfeMom yasam-arya-mom benim bebek de 4 aylık tam bir. Haftadır anakucaginda kalkmaya çalışıyor ikina ikina salyangoz gibi kivriliyor yavaş yavaş oturtmaya başladım belini destekleyerek bakalım hergun başka macera ama sizin ki baya sabırsız demekki
yasam-arya-mom DenizEfeMom kız anakucagından atacak kendini diye korkuyorum bi anda boynunu bi kaldırıyor ne acelesi varsa 😂
DoganurcaN Benimki de daha yeni 3e girdi daha ne bu acele bilmem normsl tutamıyoruz çocuğu illede oturacak az bi oturtuyoruz rahatlıyo mecbur napcaz
Mom_teacher yasam-arya-mom benim kızımda 2.ayından beri öle valla elinden tutunca kendini çekip kaldırıyor, dedğinz gibi oturmak da değil dikiliyor🤣
EsraArslan4525 yasam-arya-mom bence normal bizimkide öyle şimdi de yattagi yerden desteksiz başını kaldiriyor gücü yetse kalkip oturucak o kadar yani☺️