Poncikannesi606 Merhabalar. Sorum şu: 1 ay erken doğan bir bebeğin gelişimini doğduğu güne göre mi yoksa doğması gereken güne göre mi değerlendirmek gerekir?
Milamoms Poncikannesi606 benimde 1 ay erken doğdu doğduğu güne göre değerlendirildi hep ama şuan 1 yaşında yakaladı aydaslarini yürüyor konuşuyor falan tedirgin olma bı kaç aya yakalar aydaşlarini