fernweh Kızlar burda okuyorum korkuyorum ama yokmu 4. Ayı ataksız geçiren? Kesin her bebek geçiriyormu ? Belirtileri neler
Ipekada34 fernweh ne atağı geciriyomus ay burda beklimde 2 aylık kızım 4 aylık olduğunda neden diye endiselenmiyim🤦🏻♀️😫
ElifTGM fernweh benim kızım 13. Ayına kadar atak ne bilmedik. kolik olan gaz sancısı çeken bebeğimdr 4. Ay atağına gelen dönemde uyumaya başladı ki hiç uyumazdı. Yani her bebek bir değil. Kızımda atak ne bilmedik
Mineegkhn fernweh vallaha benimki 4 ay 10 günlük huyu muyu değişti iyice huysuzlandı bineronu kanul etmiyor ağlıyor uyku iyice direniyor mızmız kucak istiyor ne yapcam bilmiyorum çok fenayım
fernweh Ipekada34 4. Ay atağı diye birşey varmış 5. Aya kadar filan sürüyormuş bebeklerde meme reddi, huzursuzluk oluyomuş bende korkuyorum şuan bebeğim 4 ay 2 günlük
Esrans fernweh Atak konusunda çok bilgili değilim yani bir türlü bunu özümseyemedim her ay geliştiği gibi yeni yeni huylar geliyor büyüyor normal bence dört değl de beşinci ay da çok huzursuzdu bir de sekizinci ay
EsraVeyselAlya fernweh Biz yasıyoruz 4 ay 10 günlük çok huzursuz ve meme reddi de oluyor arada uyku düzeni gündüz icin çok bozuldu
Browni_61 fernweh Her bebekte olmuyo.Buraya bakrsk cocuklar bi gece huysuzlansa sorsan hemn atak diyolr anlamadim bnde
fernweh Browni_61 gerçi o da var ya fazla buraya bakmakta iyi değil valla bi anne yazmış otizm nasıl oluyo diye 4 aylık bebeğim yabancıların gözüne bakmıyo filan demiç insan etkileniyo işte
yigitinannesiiii fernweh bence kesin hepsi geçiyor akıllı bebeğim gitmişti huysuz sürekli ağlamaktan ugunan bir bebek geldi uyku iştahsızlık ne ararsan var ama geçiyor Allah yardımcınız olsun
EsraArslan4525 fernweh Ben burda okuduklarimla gözümü baya korkutmuştum 4.ayın içindeyiz sanırım ataksiz atlatıyoruz yada bebegim hep huysuz alistimda farkına varamıyorum 😂