Merhaba anneler ✨
Bebeğim 4 ay 2 günlük bugün aşıları için sağlık ocağına gittik orda tartıldı ve sadece 140 gram almış şuan kilosu 5940 aile hekimi mamaya gerek yok 4-6 ay arası normal dedi ama çok üzüldüm geçen ay covid geçirdik o yüzden 600 gram almıştı sadece benim de sütüm azalmıştı ama çocuk doktorumuz iyi demişti bu ay da böyle oldu diş yerleri beyazlamış ondan dolayıdır kilosu normal değerlerde dedi sütüm mü yetmiyor acaba diye düşündüm eğer sütün yetmese hiç uyumaz bütün apartmanı ayağa kaldırır dedi emzirirken yutkunduğunu duyuyorum kendi bırakana kadar da emziriyorum gündüz uykusuna çok zor dalıyor ama atak döneminde kuş uykusu gibi uykuları akşam da 8 gibi uyutuyorum en geç geceleri bazen bir kere kalkar 2 gibi bazen de hiç uyanmaz sabah 5 e kadar kendi doktorumuzla randevumuz cumartesi günü bakalım o ne diyecek
Sizler de başına gelen var mı çok üzüldüm ama genel durumu iyi huysuzluğu yok doyuyordur diye sıkmamaya çalışıyorum canımı ne yapabilirim