bluem Bebegim bir aylik hepatit b asisi vurulcak ama saglik ocaklarinda asi sikintisi varmis saglik ocagi hastaneye yonlendirdi dogum yaptigim hastanede cevap vermiyor asi yaptiran varmi
Janss bluem Sincan Lokman Hekim’de var diye biliyoruö bi arayın isterseniz . Doktora muayene ücreti ödeyip aşı ücretsiz tercih ederseniz.
Mehmetalininannesi bluem 1 aylik asilar yapmıyor ates yada agri ama 2.ay asi yapacakmış hemsire hanim oyle ddi onu da haftaya yaptırcaz. Ankara hastanesinde yapıyorlar aşı
elifzeze Mehmetalininannesi merhaba aşi her bebekte yapmaz ateş kizim hic bir asida ateslenmedi cok sukur 1 yas asimiz var bizimde birkac gune kadar
Janss bluem Yazdığım gibi aşıya ücret yok . Önce doktora muayene oluyrosunuz , muayene ücreti ödüyorsunuz sadece . Olup olmadığını müşteri hizmetlerinden aşı odasına bağlanarak öğrenebilirsiniz.