Kivancurazmomy12 Ayten-1907 Benim 4 buçuk aylık hala bilmiyor 😄 ben anlıyorum artık doydugunu emerken kafayı geri çekiyor tekrar emiyor bı sn sonra tekrar çekiyor diyorum artık doymussun sen 😄 devam edersem memede gazını çıkartıp kusuyor 🤦😄
Patilimom Ayten-1907 benim kızım da 2 aylık ama hala 2 saatte bir emiyor hatta bazen canı sıkılıp saatte bir bile emdiği oluyor. Eğer dışarda geziyorsa emmekten daha keyifli bir işi varsa 3-4 saat emmeden duruyor 😊
Lacivert Ayten-1907 dört ayımız bitiyor yeni yeni bir süre sonra memeyi bırakmayı öğrendi. Daha çnce sonsuza dek emiyordu 😀 şimdide doyuyo kalkıp oturuyo😀
Ayten-1907 Kivancurazmomy12 evet bende de öyle oluyor Bi kere memede bir kustu aklım çıktı öyle kusmak yok 😂… Kıyamıyorum karnı ağrır işte çok eminc3 de
arifekldrm 6 aylık olana kadar 2 saatte bir emzirdim. Ek gıdaya geçtik 3 saatte bire çıktık. Dışarda olunca aramıyordu. Şimdi 11 aylık olacağıx diş sancımız var saat başı emiyoruz bazen üç saatte bir bazrn iki saatte