pembeninkurku benimde oğlum 5 aylık 4 aynda başladı kusmaya aşırı kusuyor ilaç veriyorum ama sanki bir ise yaramadı dediginiz olabilir mi acaba kan ilacı yapar mi bende 4 ayında başladım. Birde şu söylem var çok kusan bebekler iyi olurmuş özellikle çökelek tarzında benimki hep çökelek gibi kusuyor