Merhaba arkadaşlar 1 bucuk yasında oğlum soğuk aldı ishal kusma ve öksürük var 2 gündür asla birşey yemedi hastaneye götürdük serum taktılar eve geldik hala aynı değişen bişi yok tecrübeli anneler neler yapabilirim ne yedirebilirim çok caresiz kaldım yazarsanız çok mutlu olurum🙏😕