Unknown Eloo005 Bazı bebeklerde ne yesen gaz oluyor. Deneyip bilebilirsiniz sanırım. Ben 40’tan sonra yemeye başlamıştım. Eğer bir sıkıntı hissederseniz bir müddet daha yemezsiniz.
Babybloom Eloo005 en başından itibaren yedim. Yavaş yavaş denemeye başlayın isterseniz, yediğiniz gün üzerine bol kimyon dökün. (nohutlu fasulyeyi yaparken de suda uzun süre bekletin, bikaç kere su değiştirin)
Aylaayla Eloo005 ilinci ayımdan sonra nohut kuru fasülye taze soğan hepsini yedim çok şülür sıkıntı olmadı.Doktor sen yedikçe oda alıçıcak dedi
Kadifemsii Eloo005 bebeğe göre değişir gazlı bir bebekse eğer 3. Aydan sonra başlayın derim eşer gazı yoksa yiyebilirsiniz ben hep tükettim bebeğim gazlı değildi
Kadifemsii Eloo005 tüketin o zaman en azından görmüş olursunuz gaz yapmazsa süt açısından da faydası olur size
EsraArslan4525 Eloo005 40 dan sonra yemeye başladım ama yinede gaz yaptı biraz ara verip geni yeni tekrardan başladım yemege 4 aylığız