Eceygz Anneler bugün sünnet oldu oğlum 3 ay 10 günlük, şükür atlattık evimize geldik ama her krem sürüşünde ve alt değiştirmede çok geriliyorum çok korkuyorum,ne yapabilirim siz neler yaptınız nasıl geçti süreciniz?
Aylaayla Eceygz benim bebeğim 43 günlğkken oldu benşmde krem falan sürerken içim gidiyodu ama acımıyordu canı oyüzden rahat rahat sürdğm sonradan.Temizliğine dikkat ettim bür hafta şçinde iyileşti zaten
Kk41 Eceygz dokunmadan üstünden sıkıyordum karton bardak kullanıyordum sünnet kilodu ıslanınca ne yapıyorsunuz
Findikfistik Eceygz Mmm. Bizimki klipsli idi , doktor kantaron yağı sürmemizi söyledi başka da bi krem vermedi. 4 gün sonra klipsi çıktı. 1 hafta içinde de tamamen iyileşti sayılır. Dikişli nasıl oluyor bilmiyorum. 😊
Eceygz Aylaayla maşallah, ya biz çok korkuyoruz canı yanacak diye işte elimiz ayağımıza dolanıyor fitil kullandınız mı
Eceygz Kk41 valla 3-4 defaya kadar yıkanıp kullanılabilir bir şey, makineye atıyorum 3 tane aldım dönüşümlü kullanıyorum üstüne de normal bezini takıyorum çok gevşek bir şekilde
yasemin96 Eceygz konuyla pek alaka değil ama merak ettim nerde sünnet ettirdiniz özel hastane mi devlet hastanesinde mi bende oğlumu sünnet ettirmek istiyorum ama devlet hastaneleri etmiyor diye duydum da
Eceygz yasemin96 Allah Allah devlet hastanesi hakkında bir bilgim yok yapılmadığı hakkında biz İstanbul Avrasya Hastanesi çocuk cerrahisi Hüseyin beye yaptırdık güzel geçti
Findikfistik yasemin96 Yapıyorlar . Yani şöyle biz muğladayız yaptırdık. Ama İstanbul ve kocaelinde falan devlet hastaneleri pandemi nedeniyle yapmıyor diye birkaç arkadaş yazmıştı burda.
Aylaayla Eceygz yok kullanmadım eve geldi mışıl mışıl uyudu.Ağrısı olursa verirsin demişti doktor bizde baktık gayet rahat vermedik.Zaten erkek bebeklere çok çok zorda kalmadıkça fitil verme önermiyorlar.Calpol verebilirsin eğer huzursuzsa
Findikfistik Morusevenanne Sıtkı Koçman eğitim Araştırma hastanesi çocuk cerrahi doktoruna yaptırdık. Alev süzen ismi. Çok da memnun kaldık 😇