Babybloom Bugün 8 aylık kızım meningokok aşısının ilk dozunu aldı. Aşıdan önce calpol verdik. Var mı aşı sonrası için öneriniz? Veya tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Yagmur46 Babybloom sık sık ateşini kontrol et canım, yükselme seyrinde olursa yine verirsin ateş düşürücü,onun dışında da bilemedim ki benim kız ateşsiz geçirdi. İnşallah sız de rahat atlatırsıniz
Mom095 Babybloom bexsero sonrası ateşi yükselirse calpolden sonra duş aldırabilirsiniz. Diğer aşılardaki gibi bunda yasak değil. Üzerini çok kalın giydirmeyin. İlk gün 4 saatte bir calpol verebilirsiniz. 2. güne iyileşmş oluyolar zaten. Geçmiş olsun 💐
Babybloom Yagmur46 teşekkürler yanıtınız için, bazı bebeklerde bacak ağrısı gibi şeyler olmuş diye okudum biraz korktum. Umarım sizin gibi sorunsuz atlatırız🙏
Yagmur46 Babybloom inşallah canım 💕biz çok şükür rahat geçirdik son bir doz kaldı darısı ona inşallah 😅💕 ayrıca o bacakta hafif bir sertlik oluşur korkma korkulacak bir şey yok. Ufak ufak masajlar yaparsın o bölgeye eğer miniğin ağrısı olursa
Babybloom Mom095 çok teşekkürler, sanırım siz de bahsedilen bacak ağrısı şişliği gibi bir yan etki görmediniz. Ateşi kontrol altında tutmam yetecek inşallah🙏
Mom095 Babybloom çok şükür bizde öyle olmadı. 3-5 -13. aylarda yapılacaktı bizim aşılar. Sadece 13. ay kaldı çok şükür 🙏🏼 ateşte 2. dozunda çok olmadı. İlki daha zordu