Hormonlarin etkisi çok görülmezse cogalmaz ya.. ben üstüne kaç kere jilet bile vurdum hiç bir şey yok. Yani tam bitmemişti, hala öyle duruyor. Ama zaten hamilelikte hormonlar değiştiği için geri çıkıyor diyenler vardı. Lazere devam etseniz de etmeseniz de çıkabilir bu durumda. Benim doktorum riskli ilk 3 Ay geçtikten sonra izin veriyordu ama ben içim rahat etmeyeceği için gitmedim.