Merhaba güzel anneler 4ay 17gunluk bebeğim var ve su bir haftadir aşırı huysuz aşırı derecede ağlıyor durduramiyorum 1saat kucağımda gezdiriyorum yatağa bıraktığım anda tekrar başlıyor aglamaya geceleri uykuları kaçtı ağlayarak uyanıyor doktor normal dedi calpol verin çok huzursuz da dedi veriyorum ama bı işe yaradigi yok bu ataksa artık bitsin ya cok zormuş sizce bu atak mı gecicek mi ?😔 çok güleç bebeğim gitti ağlayan bebek geldi 🤦