Funda0506 Kızlar 15 günlük bebeğimin dilinde geçmeyen bir beyazlık var halk ağzında pamukçuk diyorlarmış tedavi önerileriniz var mı nasıl geçirebilirim sizce? Emme sinde bir problem yok ama sanki ara ara ağrıyor bundan dolayı da ağlıyor sizce napabilirim?
Unknown Funda0506 Karbonatlı su hazırlayıp temiz bir tülbent ya da gazlı bezi ıslatarak silebilirsiniz. Eğer geçmezse doktor şurup veriyor , oğlumda vardı şurupla geçmişti.
CankizimRavzam Funda0506 canım eczaneden bebeğinin pamukcugu için şurup alabilirsin ağzına sıkıyorsun yutmasinda sakınca yok birde her emzirmede göğsünü karbonatlı su ile yıkayıp emzir bebeğinin agzinida silebilirsin ve son olarak ta her emzirmeden sonra kaynamış ilimis olarak 1 çay kaşığı su verebilirsin çünkü agizinda ki süt birikintisi de pamukcuga sebebiyet verebilir geçmiş olsun 🌸💐
Kubrayyllmz karbonatlı su hazırla bi mendil yardımıyla güzelce temizle benimkindede var hem öyle yaptım hem de doktor damla verdi geçmezse dite