Bebeğim 2 10 günlük bissürü mama denedim
evolvia ar aptamil bebevita şimdi bebelac kullanıyorum gayet güzel kakasını yapıyor gazı da olmuyor doyuyorda ama çok şekerli mama kilo alımını. Haftaya öğrenciz
mamayı değiştirmek istiyorum bebalac gold kullanan arkadaşlar o mama da bebelac gibi şekerli mi