Nötrofil değer düşüklüğünden dolayı bizde gidiyoruz düzenli olarak hematolojiye her gittiğimizde kan değerlerine bakılıyor eğer bebeğiniz herhangi bir hastalık geçirmediyse aşıdan sonra ateşlenip ağzında pamukçuk vb çıkmadıysa içiniz rahat olsun ancak canlı aşılarınızı doktora sormadan yaptırmayın ikinci ay ve altıncı ay aşısında canlı aşılar bulunmakta