Defneeemm 1 aylık aşımızı sağlık ocağında olduk 2.ay için gün aldık bundan başka aşımız yok zaten dedi hemşire. Oysaki aşı takvimimizde var gözüküyor. Bilgisi olan sırayla yazabilirmi acaba ay ay aşıları kafam çok karıştı 😒
Kk41 Defneeemm 3. Ay rota var 4 .ay sağlık devlet asıları 5. Ay rotanın 2. Dozu 6. Ay yine devlet aşısı var 9. Ayda var bide