Bebeğim üç aylık olana kadar emdi üçüncü ayında bir anda memeyi bıraktı Ramazan’da oruç tutmadım ama bir gün bile emmedi orucumda boşa gitti sütüm de bitti göğsümü sıkınca damla geliyor ama sağdığım zaman bir Ölçek bile çıkmıyor artık neredeyse tamamen bitti emsin diye çok uğraşıyorum önce sadece gece emmeye başladı sonra onu da bıraktı bir buçuk aydır hiç emiyor emzirme destekleyici beslenme sondası aldım ama göğsüm ağzına değdiği zaman ağlamaya başlıyor emse süt gelecek ama asla emmiyor ağlama krizlerine giriyor sinirleniyor o ne yapacağım bilmiyorum emzirmeyi o kadar çok istiyorum ki 😔😔
yani kızlar bebeğimi nasıl kandırabilirim göğsümü tutup emmesi için
Bu arada günde en az 2 litre su içiyorum onlarla bir problemim yok aşırı sütüm vardı her gün kalktığımda çarşaf değiştiriyordum o derece sütüm vardı dolup taşıyordu şimdi 😔😔😔😔