Merhaba anneler, neredeyse bitti dediğim kanamam 33. Günden bugüne yani 2-3 gündür adet kanaması şeklinde yoğunlaştı ve kırmızı renkte. Regl olmuş olabilir miyim? Normalde 40 güne bitmesi gerek miyor muydu? Deneyimli ve bilgili olanlar yardımcı olursa çok sevinirim. Çok teşekkür ederim şimdiden😊