Eymenaliii prensinannesiiii şimdi ben cidden düşünüyorum almak ama Erzurum’da yaşadığım için kargoyla ne kadara getirir acaba bilginiz var mı ? Kurulumu kolay mı ?
prensinannesiiii Eymenaliii valla ne kadar hıc bilmiyorum ama kurulumu cok kolay biz eşimle beraber 15 dk kurduk Erzurumlu musunuz
prensinannesiiii Eymenaliii eğer kargo cok diyorsanız dolap uygulasında benım besık var oradan cok daha az kargo odersınız vereyım isterseniz adımı trendyol1984 9 TL oduyor sunuz kargo fiyatı guncel lerim hemen
Eymenaliii prensinannesiiii fiyatı uygun benimde üç aylık bebeğim var beşik alamadım henüz kargoyla uygun gelirse almak isterim
Eymenaliii Tamam teşekkür ederim yeni farkettim hamak beşikle birlikte 280 yazmışsınız benim hamak beşiğe ihtiyacım olsaydı onuda alırdım ama evimde yer sorunum var o yüzden alamam