MsBeslan Merhabalar, doğum yapalı 3 gün oldu 3 gündür düzenli sağıyorum ilk günlerde göğsümden krem yapılı jel gibi birşey çıktı sadece sizce bu nedir?
Unknown MsBeslan İlk günlerde gelen koyu kıvamlı süte kolostrum deniliyor. Halk dilinde ağız sütü deniliyor , çok çok faydalı. ☺️
MsBeslan Unknown bu sütten ziyade krem gibi jel şeklinde hamilelik döneminde göğsüme sürdüğüm kremler mi çıkıyor acaba diye düşünmeye başladım
Unknown MsBeslan Yok canım sende belki o şekilde gelmiştir. Şimdi normale döndüyse sıkıntı yoktur. Krem gibi geliyorsa hala bi doktora danışabilirsin.