Kizlar bebegim 1 aylik son bikac gundur emdikten sonra çoğunluk kusuyor butun emdigini. Emerken bogazina kaciyor kaldırıyorum zor kendine geliyor ağlıyor ve sonrasi kusma 😔 kakasida 3 gundur yapışkan gibi bugun kontrole gittik doktorumuz kaka tahlili istedi daha sonuclar cikmadi . Banada sut ve sut urunleri tuketmemi soyledi 2 3 saatte bir emzirin fazla gelebilir dedi oyle yaptım yine ayni. Kilosuda iyi çok sukur napacagimi sasirdim 🤷