Kızımın gelısımı gayet normal. Ne soylesem anlar. Parka gotırırım hayvanlara gotururum.sadece yemek yerken TV acarım. Baba mama dede gel gel nene diyordu bu ara Yamy Yamy, mama dıyor bide Ne demekse dam dam dıyor. Kızım dayı dedim az once da dedi 😂 ne zaman konusacak hıc konusmuyor ya uzuluyorum herseye ıh ıh