Merhaba hanımlar . Bebeğim doğdu doğalı çok huysuz aslında ben huysuz olduğuna inanmıyorum bir sıkıntısı var ama anlayamıyoruz bence .Doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı ama ilaç falan kullandık geçti şimdi . Dün mesela uykudan kalktı karnı çok aç ama meme bile emmek istemiyor sonra kakasını yaptı rahatladı. Memeyi emdi . Bugün de huzursuzdu baya kakasını yaptı o kadar rahatladıki uykuya direnen çocuğumu iki dakikada uyuttum . Niye böyle olabilir bir fikri olan var mı ? Gazının artık bitmesi lazım 4,5 aylık oldu . Atakta bitti. Bir fikri olan var mı ? İçim rahat etmiyor yarın doktora götürmeli miyim ?