Mesliza Benim 6,5 aylık kız bebeğim 3 haftadır pazar ve marketlerde çığlık çığlığa ağliyor hele pazara girer girmez basıyor çığlığı ve kucağıma almadan susmuyor,sakinleştiriyorum tekrar arabasına koyuyorum yine başliyor 3 haftadır böyle daha önceleri uyurdu arabasında şimdi nafile Ne zaman geçer yada nasıl alıştırılır şaştım kaldım pazar alışverişe gitmek zorundayım nasıl çözerim bu durumu tecrübeli anneler🤷♀️
Deletedmom115 Mesliza Insanlar onu tedirgin edebilir bu çok normal yabancı birini gördüğünde hele ki kalabalık ortamlarda artık çoğu şeyi fark ediyor ve yabancılama dönemi başlıyor kucağında rahatsa arkadaşında dediği gibi kanguru kullanabilirsin
Kahvegerek Bizimki 5 aylıkken ilk kez dışarı çıktık çok sevdi güneş gözüne girince bağırdı sadece onun dışında arabada uyudu hep. Kucakta istiyorsa kanguru ile gezdirebilirsiniz
Mesliza Kahvegerek kanguruyla da gezdiriyorum gezmede problem yok kalabalığa pazar merkete sokamiyorum bebeğimi orada ağlıyor pazara arabasız gidemiyorum malum alışveriş yapacağım için🤷♀️
Mesliza Deletedmom115 inşAllah çabuk alışır bebeğim 3 haftadır çığlık çığlığa alışveriş yapıyorum belki alışır diye ağlasa da götürüyorum
Kahvegerek Mesliza bebek arabasının üstünü mü örtseniz görmese kimseyi evde de öyle mi misafir falan gelince
Mesliza Kahvegerek örtünü çeker eve misafir gelince biraz benim kucağımda duruyor sonra alışınca herkese gider pek sıkıntı çıkarmaz beni görse yetiyor