Deryamm Mehtapdemir3510 mama veriyorsanız su içirmenız gerek. Yoksa ilk ay normal bebeklerde akıntı. İçi temızlenıyormus doktorum öyle söylemişti.
Buketkucuk Mehtapdemir3510 yani kız bebeklerde akıntı normal kabul ediliyor kadınların akıntısı olur zaten ama bu çok sarı renkte bir akıntı hiç bilmiyorum sebebini doktora göstermeniz daha iyi olur geçmiş olsun
Fulyaalinmina Mehtapdemir3510 kız bebeklerde akıntı normal aslında bizimde oluyor dokror nirnal demişti ama bir sorun yine de
Mehtapdemir3510 ![[url=https://www.hizliresim.com/flr15cq][img]https://i.hizliresim.com/flr15cq.jpeg[/img]/url
noluyoya Mehtapdemir3510 benim bebeğim de de bu şekilde ama daha kahverengi kırmızı bi akıntı vardı daha doğrusu çişi öyleydi su içir dedi Dr ondan sonra düzeldi kum dökmüş o sıra
Mehtapdemir3510 Deryamm süt + mama veriyorum malesef sütüm az tek göğüsten içiyor 😞su illaki 1 -2 çay kaşığı içiriyorum su damlalar var gaz damladı d vitamini onlardan sonrada içiriyorum
Caculle Mehtapdemir3510 ben Bepanthol kullanıyorum fazla sürdüğüm zaman buna benzer sarı kalıntı yapıyor ama beze geçecek kadar değil belki krem farkıdır. Umarım 🙏🏻
Sedonay Takip edin sürekli tekrarlıyormu yada ne yaptıkdan sonra bezinde bunu görüyorsunuz takip edin sorunu bulucaksınızdır