Kızım sürekli uyuyor ve uyandırmam o kadar zor oluyo ki, aslında sarılık da çıkmadı kanında ama niye böyle anlamadım emzirmem gerekiyo 2 saati geçirmiyorum ama uyanmadığı için. Sizde de böyle olan var mı yani uyanması için her yöntemi deniyorum, topuklarını sıkıyorum, gıdıklıyorum, ıslak bezle yüzünü ayaklarını ıslatıyorum, altını açıyorum… herşey yani 🙄