Rumeysaerim_28 Hanımlar baby menin deterjanını ve yumuşatıcısını kullanan var mı kokusu nasıl kokusu güzel değildir diye almaya korkuyorum bebeğimin deterjanı bitti
Eslemveannesi Rumeysaerim_28 kokusu güzel yumuşatıcı almadım hiç ama sıvı deterjanini kullanıyorum memnunum ben
Smrenes Rumeysaerim_28 baby me granül olan güzel ben çok memnun kalmıştım yumuşatıcısı da güzeldi ama bebek ürünlerine yumuşatıcı çok da gerekli değil bence..
2bebelianne__ Rumeysaerim_28 bezini denedik baby me berbattı sabaha kdr atletini değiştiriyordum kızımın çok sızdırıyordu en iyisi prima 💕
Deletedmom0099 11 aydır kullanıyorum çok memnunum kokusu güzel ama zaten kıyafetlerde hiç koku bırakmıyor, bence bu güzel bir şey yumuşatıcısı da pamuk gibi yapıyo, kendi çamaşırlarımıza bile kullanıyorum
Fatmaaa_klnc Baby me nin hemen hemen herşeyini kullanıyorum hiç şikayet ettiğim ürünü yok inanın bezi de gayet güzel ben çok memnun kaldım slepy canbebe kullanan biri olarak ayrıca prima demiş arkadaşın biri ürün fiyatlarını da karşılaştırmak lazım bence 👍